.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل صدای و سیمای مازندران :
رسانه ها مدیران مازندران را منصفانه نقد کنند
وی با ارزیابی جایگاه مطبوعات و رسانه و با اشاره به اینکه مسئولان باید مطبوعات را بیشتر بشناسند از موافقت اداره کل صدا و سیمای مازندران در خصوص ضبط و پخش برنامه ای تحت عنوان نقد و بررسی توسعه استان از دید و زاویه خبرنگاران و اصحاب رسانه مازندران خبر داد.
رسانه ها مدیران مازندران را منصفانه نقد کنند

مدیر شبکه تبرستان با تاکید بر تقویت روحیه انتقاد در بین مدیران دستگاههای اجرایی استان اظهار داشت: رسانه ها نیز باید مدیران مازندران را منصفانه و عالمانه نقد کنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل مهر ، بهرام حمیدی بعداز ظهر دوشنبه در دیدار اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران در ساری بر همکاری دو جانبه رسانه ای تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه مطبوعات و رسانه ها باید بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری نقدی عالمانه و منصفانه داشته باشند، افزود: رهبر فرزانه انقلاب بر اساس دستورات اسلامی و ادبیات زمان، چارچوب نقد منصفانه و عالمانه را برای رسانه ها طراحی کردند.

حمیدی با ارزیابی جایگاه مطبوعات و رسانه و با اشاره به اینکه مسئولان باید مطبوعات را بیشتر بشناسند از موافقت اداره کل صدا و سیمای مازندران در خصوص ضبط و پخش برنامه ای تحت عنوان نقد و بررسی توسعه استان از دید و زاویه خبرنگاران و اصحاب رسانه مازندران خبر داد.

مدیرکل صدای و سیمای مازندران افزود: هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران می توانند راهکار مناسب در جهت رشد و برداشتن موانع توسعه استان با ایجاد پل ارتباطی موثر با صدا و سیما در اختیار رسانه استانی قرار دهند.

وی اظهار داشت: واکاوی نشریات، روزنامه و سایتهای خبری در صدا و سیما باید به گونه ای عمل شود که پیشرفت و توسعه استان لحاظ شود.

مدیرکل صدا و سیمای مازندران، برخی از روزنامه ها و نشریات قدیمی استان را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: این روزنامه ها از بدو تاسیس تاکنون هیچ گونه تغییری نکرده و برای مردم جذابیتی ندارند.

حمیدی با تاکید بر اینکه نقد خبرنگاران باید منصفانه باشد افزود: رسانه ها حق دارند نقادی کنند اما حق ندارند از نقد کردن بهانه ای برای توهین و فحاشی استفاده کنند.

وی افزود: فردی که خبرنگار است باید در انتقادهای خود منصفانه برخورد و شخصیت و حیثیت افراد را مدنظر داشته باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مازندران، یکی از وظایف خانه مطبوعات را بالا بردن کمیت اخلاقی خبرنگاران عنوان کرد و افزود: مدیران رسانه ها باید با رصد برنامه های صدا و سیما، رسانه استانی را در اهداف خود یاری رسان باشند.

حمیدی با اشاره به اینکه شبکه مستقل استانی 24 ساعته باید در خدمت توسعه استان باشد، در خصوص برگزاری روز خبرنگار امسال به خانه مطبوعات جهت هرگونه همکاری قول مساعد داد.

رستم دهقان، رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران نیز دو موضوع برگزاری روز خبرنگار و ارتباط دو سویه با صدا و سیما را جهت پیشبرد اهداف رسانه ای مطرح کرد و گفت: سال گذشته حدود 100 نفر از خبرنگاران رسانه استانی و سایتهای خبری مازندران در روز خبرنگار مورد تقدیر قرار گرفتند./مهر

دهفان با بیان اینکه حمایتهای معنوی و ساختاری شبکه تبرستان را نیازمندیم تصریح کرد: با حمایت مدیر شبکه تبرستان و با نفش آفرینی این رسانه بر پررنگ شدن روز خبرنگاردر ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

وی در پایان خواستارراه اندازی مجدد اخبار نشریات مکتوب در صدا و سیمای مرکز مازندران شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 تير 1390
شما بلدین حرف بزنید
نا شناس 29 تير 1390
آقای حمیدی!!!!
انصافا شما به خودتان از 1000000 نمره چند می دهید؟
در ساختمان سازی 10000000(بعنوان پیمانکار )
در تولید برنامه 1000000-
در پخش سریالهای بی محتوا و بی مقدار خارخی1000000
.........
Ali.MT 29 تير 1390
اصلا اگر این رسانه ها منصف بودند اول از همه دستگاه شما رو نقد می کردن که به هیچ دردی جز هزینه های الکی نمی خوره
گفتید رسانه های قدیمی دیگه هیچ جذابیتی ندارند؟ آره دقیقا درسته رسانه ها باید به روز باشن باید خلاقیت داشته باشند ولی انصافا فکر میکنی صدا و سیمای تبرستان جذابیت داره !؟ فکر مکنی دستگاه خودتون چقدر برنامه هاش به روز و جدیده؟ فکر میکنی تعداد جوان ها و نو جوانانی که از این شبکه استفاده مکنند چند در صد کل جوان های استان باشه؟
علی 29 تير 1390
آقای حمیدی . حق با شماست . منصفانه ترین نقد هم اینه که شما به درد مدیریت مجموعه صدا و سیما نمی خورید . این صدای بسیاری از دوستداران مازندرانه . حالا فکر می کنید که این صدا به جایی می رسه ؟ نه . پس شما راحت باش و خیلی فکر نکن که نقد در این جامعه کارکردی داره و خدای ناکرده باعث تعویض شما می شه .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.